j
k
j a
j l
Eg driv på å omsette Empathy som er ein lynmeldingsklient til GNOME. Eg blei veldig usikker på kva eg skal omsette «avatar» til. Kjem ikkje på nokre forslag i farta.
Nokre som har ein idé eller to?
Back to the thread
Back to the list