On Tuesday 31 July 2012 20:36, Karl Ove Hufthammer wrote:
Emne: Please translate Amarok for the 2.6 release
Jeg har oversatt det jeg kunne og latt 13 linjer være igjen da jeg ikke vet hva enkelte ord skal oversettes med. Kan noen gå over og kontrollere?
Er det foresten Lufthammer som skal ha po-filen?