[Karl Ove Hufthammer]:
Det stemmer for øvrig ikkje at Myanmar er det gamle namnet på Burma. Det er Burma som er det gamle namnet på Myanmar. Dette, og at det heiter Myanmar på engelsk og fransk, gjer at eg har valt å føretrekka denne forma.
ein bør vere klar over at dette er politisk ladd. det var militærjuntaen i Burma som endra namn på landet til "Myanmar" i 1989. mange vil oppfatte bruk av dette namnet som ei anerkjenning av juntaen. t.d. NTB skreiv ein periode Myanmar, men har no gått attende til Burma.