[Axel Bojer]
Men da skjønner jeg enda mindre. Hvis ordet er registrert som et nynorskord hvorfor havner det da i bokmålsordlista?
Det virker som om du tar utgangspunkt i at ord enten er bokmåls- eller nynorskord. Det er ikke tilfelle. I dette konkrete tilfellet er 'eg' markert som både nynorskord ('*'), og som bokmålsord ('21 B').
Men det hjalp ikke, ordet blir fortsatt godkjent. Må man endre noe i nn-NO.aff også?
Er det mulig at nb_NO.dic brukes til å generere en binærfil som må lages på nytt?
Det skal ikke være nødvendig å endre på aff-filene. De inneholder kun informasjon om bøyningsregler, dvs. i denne sammenhengen hva /C betyr.
«må ' 21 B' fjernes fra oppføringen i norsk.word.» er vel for neste pakke, og rett måte for fremtiden, men det jeg prøver på er å endre en installert pakke, bare for å teste litt, det blir vel noe annet ...
Ja.
Vennlig hilsen,