Gaute Hvoslef Kvalnes gaute@verdsveven.com skreiv i innlegget news:200210022051.43510.gaute@verdsveven.com:
Oi, *nyttig* JavaScript er eit altfor sjeldant syn. Men det fungerer ikkje overalt :( Opera viser inga innhaldsliste i det heile,
Nei, Opera støttar ikkje DOM.
medan Konqueror 2.2.2 bommar på lenkjene.
Eit alternativ *kunne* jo vore å gjort om dokumentet til XHTML, og generert innhaldslista automatisk vha. XSLT. Kor god løysing dette er, er eg usikker på.