For noe over ein månad sidan søkte eg om tilgang (account) til GNOME-tenaren for å legge inn filer for GIMP dokumentasjonen. Fekk opplyst at ein eller annan frå "the Norwegian Team " må godkjenne søknaden. Er det noen her på lista som kan gjere dette for meg, eller må eg bare vente til ein eller annan oppdagar søknaden? Eg har arbeidd med GIMP og handboka for GIMP i ca. 4 år og har i den tida fått andre til å laste opp filene mine. Litt tungvindt.
Helsing Kolbjørn Stuestøl