For noe over ein månad sidan søkte eg om tilgang (account) til GNOME-tenaren for å legge inn filer for GIMP dokumentasjonen. Fekk opplyst at ein eller annan frå "the Norwegian Team " må godkjenne søknaden. Er det noen her på lista som kan gjere dette for meg, eller må eg bare vente til ein eller annan oppdagar søknaden? Eg har arbeidd med GIMP og handboka for GIMP i ca. 4 år og har i den tida fått andre til å laste opp filene mine. Litt tungvindt.
Helsing Kolbjørn Stuestøl
[Kolbjørn Stuestøl]
For noe over ein månad sidan søkte eg om tilgang (account) til GNOME-tenaren for å legge inn filer for GIMP dokumentasjonen. Fekk opplyst at ein eller annan frå "the Norwegian Team " må godkjenne søknaden. Er det noen her på lista som kan gjere dette for meg, eller må eg bare vente til ein eller annan oppdagar søknaden? Eg har arbeidd med GIMP og handboka for GIMP i ca. 4 år og har i den tida fått andre til å laste opp filene mine. Litt tungvindt.
Jeg vet ikke hvem som skulle gjøre dette (jeg definerer meg ikke som del av oversetter-laget selv), men for Gnome-oversettelsen til bokmål har Kjartan Maraas vært aktiv i hvert fall tidligere. Kanskje han er en god person å kontakte? Aner ikke om han er aktiv fortsatt, og om noen eventuelt har tatt over.
Hvor er det det skal godkjennes?
Vennlig hilsen,
Petter Reinholdtsen wrote:
[Kolbjørn Stuestøl]
For noe over ein månad sidan søkte eg om tilgang (account) til GNOME-tenaren for å legge inn filer for GIMP dokumentasjonen. Fekk opplyst at ein eller annan frå "the Norwegian Team " må godkjenne søknaden. Er det noen her på lista som kan gjere dette for meg, eller må eg bare vente til ein eller annan oppdagar søknaden? Eg har arbeidd med GIMP og handboka for GIMP i ca. 4 år og har i den tida fått andre til å laste opp filene mine. Litt tungvindt.
Jeg vet ikke hvem som skulle gjøre dette (jeg definerer meg ikke som del av oversetter-laget selv), men for Gnome-oversettelsen til bokmål har Kjartan Maraas vært aktiv i hvert fall tidligere. Kanskje han er en god person å kontakte? Aner ikke om han er aktiv fortsatt, og om noen eventuelt har tatt over.
Hvor er det det skal godkjennes?
Vennlig hilsen,
Det er framleis Kjartan Maraas som er sjef for dei norske GNOME-omsetjingane og må godkjenna dette. Eg har skrivetilgang til git-arkivet, men ellers trur eg ikkje eg har makt til å stempla "godkjent" her.