On Sun, 12 Dec 2004 00:45:56 +0100, Eivind Tagseth eivindt-no@multinet.no wrote:
- Håvard Korsvoll korsvoll@skulelinux.no [2004-12-11 20:57:36 +0100]:
letterbox format = brevsprekkformat
Snedig, jeg har alltid sett for meg adressevinduet på brev når jeg har sett "letterbox format". Brevsprekkformat er i alle fall ikke et ord jeg har hørt om før, og det sier meg null og nix...
Men jeg har ikke bedre forslag selv da.
Jeg kan i hvert fall huske å ha hørt det én gang, da «Thelma og Louise» ble sendt på NRK for noen år siden.