Petter Reinholdtsen wrote:
[Axel Bojer]
Det er ein god idé. Denne helga er eg dessverre oppteken. Eg har høve mandag til torsdag neste veke viss vi startar klokka 1800 og ikkje held på så veldig lenge.
Ditto :-)
For min del er tirsdag opptatt, mens jeg håper resten av uka er forholdsvis ledig. Tror vi skal klare oss med maks en times møte. Skal vi si mandag eller onsdag? Har et møte neste uke som ikke er plassert ennå, men håper vi unngår kollisjon.
Då satsar vi på mandag klokka 1800 på kanalen #spell-norwegian på irc.debian.org.
Viss Petter får ein møtekollisjon på det tidspunktet flyttar vi det til onsdag kl 1800.
Eg kan ta vare på samtaleloggen og forfatte eit samandrag, men eg oppfordrar andre til å lagre loggen også, i tilfelle eg drite meg ut.
Håvard