Lars Nestås Mathisen larsmathi@yahoo.no wrote in news:1021217517.5594.33.camel@gjernesmoen:
Eg er veldig einig i at «Oppstarteleg CD» ikkje høyrest bra ut. Og i mangel på andre gode forslag er eg heilt med på å bytta til «bootbar CD».
Ordboka mi seier 'oppstartbar'. Og det er vel greitt?
Og Lars, bytt helst til 'ISO-8859-1'.