Laurdag 29. desember 2007 skreiv Petter Reinholdtsen:
Hva er responsen når dere melder slike inkonsistenser tilbake til KDE-utviklerne?
Eg veit ikkje om nokon som melder frå om dette til KDE-utviklarane. Hadde me meldt frå om alle manglar i originaltekstane, hadde me nok knapt hatt tid til omsettinga …