j
k
j a
j l
On Sun, Nov 25, 2001 at 09:29:05PM +0100, Herman Robak wrote:
Noen forslag? «Multiøkt-CD» blir litt søkt, synes jeg. Flerøkt-CD? Mangeøkters CD? Noe helt annet?
Noen forslag? «Multiøkt-CD» blir litt søkt, synes jeg.
Flerøkt-CD? Mangeøkters CD? Noe helt annet?
Fleirøkt-CD burde vel fungere. Kva er brukt i Nynorsk KDE då?
Back to the thread
Back to the list