Hei
Eg lurer på om de har nokre gode forslag til kva vi skal omsetja «Message disposition notification» med. Dette er ein slags protokoll/standard [1] i e-postsamanheng for stadfesting frå mottakaren kva han har gjort med e-posten: vist, handsama, lagt vekk, sletta osv. Denne statusen vert så sendt tilbake til sendaren.
[1] http://www.faqs.org/rfcs/rfc3503.html [2] http://kolab.kde.org/doc/kde-client-manual-0.9cvs20030801-html/x540.html
Helsing Håvard