On Thu, 8 Aug 2002, Knut Yrvin wrote:
torsdag 08 august 2002, 18:44, skrev Axel Bojer:
Hva annet står på planen enn installasjon? Vil oversetterne oversette/møtes også? Eller gjør vi det bare hver for oss ...
Gjerne det. Alt som bidrar til at vi får på plass systemet eller oversettelser som KOffice 1.2 osv.
Bjørn kan ikke komme denne helgen - får ikke gjort noe annet fornuftig i oversettelsen heller, dessverre.
BSt