tirsdag 5. april 2005, 13:34, skrev Gaute Hvoslef Kvalnes:
Tysdag 5. april 2005 00:29 skreiv Knut Yrvin:
Flerbrukeroppsett?
Tilbake ved utgangspunktet :-) Det ordet er som sagt oppteke, for me omtalar allereie Linux som eit fleirbrukarsystem, i ei anna tyding enn «multihead».
Mangehodet oppsett? :-)
Flerstasjonsoppsett - flere arbeidsstasjoner på samme tjener ...
mvh Bjørn