Sundag 04 november 2007 skreiv Axel Bojer:
Forresten: Hvilke tastetrykk må man gjøre på tastaturet for å få tegnene « » ?
altGr + z/x
Andre nyttige tastekomboar er «Alt Gr + Shift + '» for å få «×»-teiknet (som er nyttig i tekstar som «1024 × 768»), og «Alt Gr + C» for å få «©».
Er det forresten nokon som veit kva tastetrykk me kan bruka for å få ellipseteiknet (…)?