[Karl Ove Hufthammer]
Det var problem med Mailman, slik at ingen meldingar i heile september har komme gjennom. Dette vart fiksa i kveld, og dei skal no fløyma inn (den kjende ketsjup-effekten – først kjem ingenting, så kjem ingenting, og så kjem alt på éin gong!).
Er det forresten noen som har kontakt med Gaute? i18n-nb og i18n-nn modereres av ham, men jeg ble fortalt at han ikke hadde sluppet igjennom en melding sendt i august, og mistenker noe er galt der.