Petter Reinholdtsen pere@hungry.com skreiv i innlegget news:2flvfx5abbg.fsf@saruman.uio.no:
Hva er grunnen til at NSF og Språkrådet ikke anbefaler 'no-break space'?
Språkrådet seier berre kva teikn som skal brukast, og har (naturlig nok?) ikkje normative referansar til tekniske implementeringar av desse teikna (som ISO 10646). Men det er klart at tal aldri skal delast på tvers av linjer.