Jepp, lurer litt på dette også. Fant ikke noen avklaring av forholdet mellom i18n.no og Wiktionary (wikt) i postingene i listearkivet.
- Er det aktuelt med et 'samarbeid' av typen 'kjør alt materialet fra i18n.no inn i wikt i et passende format'? Hvis ikke, hvorfor?