Jepp, lurer litt på dette også. Fant ikke noen avklaring av forholdet mellom i18n.no og Wiktionary (wikt) i postingene i listearkivet.
- Er det aktuelt med et 'samarbeid' av typen 'kjør alt materialet fra i18n.no inn i wikt i et passende format'? Hvis ikke, hvorfor?
[Kjell W W Arnøy]
Jepp, lurer litt på dette også. Fant ikke noen avklaring av forholdet mellom i18n.no og Wiktionary (wikt) i postingene i listearkivet.
- Er det aktuelt med et 'samarbeid' av typen 'kjør alt materialet fra
i18n.no inn i wikt i et passende format'? Hvis ikke, hvorfor?
Jeg er ikke kjent med at det er et samarbeid på plass. Jeg kjenner ikke Wiktionary, så jeg vet ikke hvordan et slikt samarbeide burde fungere. Kanskje du har mulighet til å komme på neste IRC-møte som i følge IRC-loggen fra forrige møte er planlagt til 24. april?
Jeg antar Axel eller noen andre får opp agenda og slikt på URL:http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/Møte/2006-04-24 snart.
mandag 17. april 2006, 14:49, skrev Petter Reinholdtsen:
[Kjell W W Arnøy]
Jepp, lurer litt på dette også. Fant ikke noen avklaring av forholdet mellom i18n.no og Wiktionary (wikt) i postingene i listearkivet.
- Er det aktuelt med et 'samarbeid' av typen 'kjør alt materialet fra
i18n.no inn i wikt i et passende format'? Hvis ikke, hvorfor?
Jeg er ikke kjent med at det er et samarbeid på plass. Jeg kjenner ikke Wiktionary, så jeg vet ikke hvordan et slikt samarbeide burde fungere. Kanskje du har mulighet til å komme på neste IRC-møte som i følge IRC-loggen fra forrige møte er planlagt til 24. april?
Jeg antar Axel eller noen andre får opp agenda og slikt på URL:http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/Møte/2006-04-24 snart.
Ja, det er et tema vi kan ta med, kom gjerne med på møtet :-) Det er ingen tidsplan ute ennå, men du kan se på informasjon fra tidligere møter her: http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/M%C3%B8te/2006-03-27
Mvh Axel