[Johnny Solbu]
Hos Translation Project. nano står oppført med Geir Hellan som oversetter, på linje med at du og jeg er det for xchat. Problemet med å stå som «assigned translator» er at bare de som er «assigned» kan levere inn oversettelser via roboten. (Jeg har prøvd med en annen oversettelse der tidligere.)
Aha. Da tror jeg du må snakke med TP coordinators <coordinator (at) translationproject.org>. Det var den adressen jeg snakket med for å gi deg tilgang til xchat. Kanskje CC hit?
Jeg ønsker altså å fullføre oversettelsen, men jeg kan ikke fordi det er andre som er tildelt oppgaven, og denne «andre» har ikke gjort noe med nano siden 2006. For å gjøre det må jeg legges til i listen over de som kan oversette nano, eller Geir må taes vekk fra listen dersom han ikke lenger oversetter det slik at andre kan fortsette.
Veldig bra. Lykke til.