Driver og oversetter evolution-exchange og har komt over et litt leit uttrykk. (I hvert fall på norsk.) Evolution har visstnok en assistent som gjør ting for deg når du er "Out of Office". Om dette vil si at du er fysisk ikke tilstede der hvor PC'en står, eller om "Out of Office" betyr offline er jeg litt usikker på. Uansett, jeg står fast ved "Ute av kontoret assistent" som er langt fra stilig.
Noen bedre forslag?
mvh Terance Edward Sola