Herman Robak wrote:
«Skiller mellom store og små bokstaver» blir litt langt, og dessuten ikke helt riktig: Programmet sorterer ikke ut store bokstaver, men det betrakter a og A som forskjellige tegn. Hvordan uttrykke dette kort og presist på norsk?
"Tolker bokstavstørrelser"?
Per Inge Ø.