Onsdag 28. april 2004 17:41 skreiv Karl Ove Hufthammer:
Er det ikkje mulig å setta skriptet til å kjøra på andre mapper i tillegg til hde-kde-i18n?
Jau, det var i grunnen meininga. No har eg til og med gjort noko med det :)
<URL: http://developer.skulelinux.no/~gautehk/postat/ >
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes