Tirsdag 11. desember 2012 04.58.00 skrev Olav Dahlum:
Hei.
Jeg lurer egentlig bare på om en eller flere her er interessert i å oversette deler av LibreOffice til bokmål sammen med meg. Det er fortsatt ingen som er villige til å kikke på nynorsk, så denne ligger for øyeblikket brakk.
Har dessverre ikke kapasitet til å bidra her - men kan jo kanskje komme med forslag.
8<
Er det forresten noen som kan komme med forslag til denne her:
https://translations.documentfoundation.org/nb/libo_ui/svx/translate.html#fi lter=incomplete&unit=33519384
Det ser ut til å være det samme som Butt cap - altså linjeende kuttet tvers over. koffice har "Tvers av" for "Butt cap".