torsdag 27. oktober 2005, 14:54, skrev Håvard Korsvoll:
Hei
Her er kva eg fekk utført i løpet av helga 14. til 16. okber på Ski vgs.
(...) Flott!
... og jeg følger opp med hva jeg fikk gjort:
Litt vask og oversettelse av kde og veiledning av oversettere i bruk av Kbabel.
Og det tok hele helga :-)
Mvh Axel