Hei
Her er kva eg fekk utført i løpet av helga 14. til 16. okber på Ski vgs.
- Eg fekk gjort ferdig omsetjinga av level 1 til Debian-installer. Det betyr at omsetjinga no er på 100% både for nynorsk og bokmål.- Eg har fått starta på lista over ord frå d-i som ikkje finst i ordlista [1]
- Eg har starta å sjå på dei norske ordlistene. Eg har lest meg opp litt på ispell og korleis den gamle ordlista er samansett. Eg og Torstein Dybdahl skal sjå vidare på dette framover. Eg er i ferd med å leggje ein slagplan for å opprette ein orddatabase som går an å vedlikehalde. Vil truleg basere det på det dansk/svenske opplegget på speling.org. Helsing Håvard
[1] http://d-i.alioth.debian.org/spellcheck/level1/latest/nozip/nn_unkn_wl.txt
torsdag 27. oktober 2005, 14:54, skrev Håvard Korsvoll:
Hei
Her er kva eg fekk utført i løpet av helga 14. til 16. okber på Ski vgs.
(...) Flott!
... og jeg følger opp med hva jeg fikk gjort:
Litt vask og oversettelse av kde og veiledning av oversettere i bruk av Kbabel.
Og det tok hele helga :-)
Mvh Axel