Tonje Ostby tonje.ostby@chello.no skreiv i innlegget news:OF0918EDB3.FE86855C-ONC1256BFE.003261D8@akershus-f.kommune.n o:
Returns the internal rate of return for a non-periodic schedule of payments
Returnerer[1] internrenta for ein ikkje-periodisk betalingsplan.
Og er det noen som vet hva "treasury bill" er?
Ja, det er eit kortfrista statspapir. Me har omgrepa:
Treasury bill Treasury note Treasury bond
- Førstnemnte er eit ikkje-renteberande verdipapir med vanlegvis løpetid på 1, 3 eller 6 månader, men maksimalt opptil 1 år.
- Ein «bill» er renteberande og har vanlegvis løpetid frå eitt til fem (opptil ti) år.
- Ein «note» er renteberande og har løpetid over ti år.
Viss ingen av dei andre omgrepa er brukt, kan du setta om «treasury bill» til «statsobligasjon».
[1] Eller kva ord de no brukar.