On Fri, 2005-03-18 at 15:34, Karl Ove Hufthammer wrote:
Held på å omsetta programmet digiKam, og dette har ein funksjon som heiter «Anti Vignetting». Her er hjelpesida for funksjonen:
http://docs.kde.org/en/HEAD/kdeextragear-3/digikamimageplugins/antivignettin...
Kort sagt er «vignetting» fenomenet at hjørnene og kantane av fotografi vert noko undereksponert, og dermed mørkare enn midten. Dette liknar på dei (kunstige) «vignettane» me gjerne ser på gamle portrettfotografi, der me har ei mørk, ellipseforma ramme rundt biletet.
Nokon som anar kva dette fenomenet heiter på norsk, eller har forslag til kva det kan omsettast til?
For fotografer: Vignettering For lekfolk: Mørke hjørner
Jeg kjente begrepet vignettering fra norsk fotolitteratur før jeg begynte å lese engelsk fotolitteratur (~20 år siden)