On Wed, 3 Jun 2026, Karl Ove Hufthammer via l10n-no wrote:
Johnny A. Solbu via l10n-no skreiv 02.06.2026 23:38:
On Tuesday 02 June 2026 22:54, Thomas Gramstad via l10n-no wrote:
NUUG kan helt sikkert ta inn lista på lists.nuug.no som kjører Mailman 3, vi har vel også tilbudt det ved tidligere flytting.
Nuug kan helt sikkert påta seg dette, ja.
Supert! Takkar ja til det! :)
Vi kan til og med bruke det samme e-postdomenet, hvis ønskelig. Da slipper vi at alle listemedlemmene må skifte listeadresse.
Det er nok ryddigare å gå heilt over til det nye domenet (lists.nuug.no?). Men det kan vera eg kan setja opp ei automatisk vidaresending.
Elles bør nok alle medlemmar få ein (automatisk) e-post der dei aktivt må samtykka til å bli med over til den «nye» lista.
Jeg kan ikke se at det er nødvendig med et spesielt samtykke fra abonnentene for å bytte server, en info-melding burde holde. Iallfall hvis du fortsetter som listeadministrator (eventuelt en av flere).
Mvh,
Thomas Gramstad