[Kjell W W Arnøy]
Jepp, lurer litt på dette også. Fant ikke noen avklaring av forholdet mellom i18n.no og Wiktionary (wikt) i postingene i listearkivet.
- Er det aktuelt med et 'samarbeid' av typen 'kjør alt materialet fra
i18n.no inn i wikt i et passende format'? Hvis ikke, hvorfor?
Jeg er ikke kjent med at det er et samarbeid på plass. Jeg kjenner ikke Wiktionary, så jeg vet ikke hvordan et slikt samarbeide burde fungere. Kanskje du har mulighet til å komme på neste IRC-møte som i følge IRC-loggen fra forrige møte er planlagt til 24. april?
Jeg antar Axel eller noen andre får opp agenda og slikt på URL:http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/Møte/2006-04-24 snart.