j
k
j a
j l
Heia
Eg omset gnome-packagekit der termen «package catalog» blir brukt, og eg veit ikkje om eg skal kalle det for «pakkekatalog» eller noko anna sidan vi i norsk ikkje skil mellom catalog og folder.
Back to the thread
Back to the list