* Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org [2004-10-07 20:55:42 +0200]:
Axel Bojer axelb@skolelinux.no skreiv i innlegget news:200410041835.12921.axelb@skolelinux.no:
defragmentation - defragmentering (samle data?)
Dette er vel ikkje aktuelt ved omsetting av Linux-program?
Defragmentering av filsystemer og ram kan jo fortsatt skje. Google finner 24000 treff på "defragmentation linux", så selv om de fleste av disse sikkert er folk som spør etter defragmenterings- verktøy for ext2, er det nok også relevante treff der.
Eivind