[Dan Åsen Hansen]
Av ren nysgjerrighet; hvorfor brukes ikke Facebook?
Det virker på meg som "alle" er der fra før av :)
Personlig på grunn av bruksvilkårene til Facebook, som jeg er forhindret fra å akseptere, og heller aldri ville be andre om å akseptere.