Hei.
Petter Reinholtsen og jeg har fått i gang en IRC-kanal for oss oversettere, på OFTC.
I kanalen «#i18n-no» på OFTC er tanken at de av oss som er på IRC også kan joine den. Der kan vi for eksempel snakke om oversettelsesting, og sikkert andre ting som måtte føles naturlig slik man gjerne gjør i andre kanaler. :-)