Karl Ove Hufthammer skreiv:
Er visst ting som tyder på at listene ikkje har blitt moderert på åresvis … Eg har no blitt oppført som listeadministrator, og skal prøva å gå gjennom modereringskøen (forhåpentlegvis er det mest spam).
Det er over 7000 meldingar berre for nynorsklista, so dette kan ta litt tid … Heldigvis ser det meste ut til å vera spam.