Kan jeg oversette strengen fra GIMP slik?
When enabled, the menubar is visible by default. This can also be toggled with the "View->Show Menubar" command.
Når funksjonen er slått på vil menylinjen være synlig i utgangspunktet. Dette kan også oppnås med kommandoen "Vis->Vis menylinje."