to. den 16. 05. 2013 klokka 17.57 (+0200) skreiv Kolbjørn Stuestøl:
Dette ser jo direkte moro ut. Skal prøve å få dette til. Python er ikkje mi sterke side, men reknar med at det skal gå greitt å legge inn Pology. Får sjå over helga, eller når det måtte bli. Reknar med at du, eller andre, kan hjelpe meg om eg får problem.
Ja, eg kan prøva å hjelpa til. Berre send spørsmål her til lista.