On Wed, 2004-04-14 at 20:34 +0200, Håvard Korsvoll wrote:
Onsdag 14. april 2004 20:16 skreiv Karl Ove Hufthammer:
Elles er det nokre variantar eg lurer på om me kan bli einige om:
mislykka/mislukka kjør/køyr hør/høyr beskriving/skildring
Eg har brukt førsteformene.
Eg har konsekvent brukt dei andre formene. Eg synes det både høyres og ser best ut.
ja, eg synest definitivt ikkje «kjør» er "kompatibelt" med a-infinitiv.