Når ein skriv inn passord må ein vanligvis gjenta dette ein gong. Om ein ikkje skriv inn same passord begge gongane får ein ei feilmelding. Eg ser det er fleire forskjellige måtar dette er formulert på i omsettingane:
Passorda stemmer ikkje. Passorda stemmer ikkje overeins. Passorda er ikkje identiske. Passorda er ikkje like. Dei to passorda var ikkje like.
Me bør bli einige om éi sams form. Forslag?