Hei,
jeg satt her i kveld og oversatte et nettbasert program og lurte på hva Skolelinux bruker for Bookmarklets? (I "Fellesordliste for dataord - bokmål" fant jeg bare en oppføring for Bookmarks.) Jeg fant et godt forslag i Sverige - "skriptbokmerke". Hva synes dere? Beklager hvis dette har blitt diskutert før.
Hans