tirsdag 13 august 2002, 20:03, skrev Klaus Ade Johnstad:
Ellers kan jeg nevne at det i dag var første dag (planleggingsdag) for lærerene på Holmlia, og det de mest ønsker seg, er at vi legger inn den oversatte versjonen av OO, da får vi nok se en del bugrapporter.
Flott.
IT-sjefen i Akershus er svært opptatt av at man rapporterer alle de manglene man skulle oppdage med oversettelsene tilbake til oversetterene av OpenOffice. Det slår meg at vi burde hatt et enkelt registreringssystem for dette. Har noen ett forslag da f.eks. bugzilla er for komplisert.
- Knut