tir, 25.11.2003 kl. 09.42 skrev HÃ¥vard Korsvoll:
Her er eit døme på at det er ikkje berre på norsk at ein kan få problem med vanlege datauttrykk. http://www.snopes.com/inboxer/outrage/master.asp
Personlig ville jeg heller si «vær fornuftig» enn «vær forsiktig». à forkaste velfungerende faguttrykk fordi noen kunne tenkes å ta anstøt lukter av bakstrev. Vent heller til noen klager; og se an den/de som eventuelt klager.
Eg gløymde å leggja til eit smileteikn ;) etter setninga mi. Noko som då skulle ha indikert mi meining om saka. Trur ikkje det er alle som er like bakstreberske som styresmaktene i L.A. County. ;) Håvard