[Axel Bojer]
Det fungerer dårlig i det norske ordsystemet: de flamberte (hverandre?)? en flambering?
Jeg synes det høres bra ut, jeg. :)
De hadde en flammmefest på no.general, og flamberte hverandre. :)
Høres helt søkt ut synes jeg :-)
I motsetning til flamewar, mener du?