On 3/3/06, Petter Reinholdtsen pere@hungry.com wrote:
Jeg minner om IRC-møtet i stavekontrollprosjektet på mandag. Alle som er interessert i stavekontrollen er hjertelig tilstede. Jeg har startet på en wiki-side om møtet på URL:http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/Meeting/20060306.
Skal vi forsøke å holde møtet på #skolelinux, eller på #spell-norwegian som sist. Hvis vi holder det på #skolelinux, så kan det hende vi får flere deltagere, mens hvis vi holder det på #spell-norwegian, så unngår vi å forstyrre de som ikke er interessert.
Eg synes vi skal bruke #spell-norwegian. Eg trur det blir nokre fleire deltakarar denne gongen enn forrige gong, så eg trur det er lurt å bruke ein eigen kanal. Vi kan heller leggje ut eit hint på #skulelinux om møtet, så kan dei som er interessert kome innom.
Håvard