j
k
j a
j l
2001-11-27 19:22:51, Eivind Tagseth eivindt@multinet.no:
Ein kan då snakka om ein ...'øktdelt CD' og 'øktdelt' brenning'. Blir ikke det litt vel vanskelig å uttale?
Ein kan då snakka om ein
'øktdelt CD' og 'øktdelt' brenning'.
Blir ikke det litt vel vanskelig å uttale?
Å? Eg har ingen problem med å uttala det.
Back to the thread
Back to the list