Hei
Her er kva eg fekk utført i løpet av helga 14. til 16. okber på Ski vgs.
- Eg fekk gjort ferdig omsetjinga av level 1 til Debian-installer. Det betyr at omsetjinga no er på 100% både for nynorsk og bokmål.- Eg har fått starta på lista over ord frå d-i som ikkje finst i ordlista [1]
- Eg har starta å sjå på dei norske ordlistene. Eg har lest meg opp litt på ispell og korleis den gamle ordlista er samansett. Eg og Torstein Dybdahl skal sjå vidare på dette framover. Eg er i ferd med å leggje ein slagplan for å opprette ein orddatabase som går an å vedlikehalde. Vil truleg basere det på det dansk/svenske opplegget på speling.org. Helsing Håvard
[1] http://d-i.alioth.debian.org/spellcheck/level1/latest/nozip/nn_unkn_wl.txt