On Sunday 05 April 2020 09:48, Dan Åsen Hansen wrote:
Nå spør jeg sikkert fryktelig dumt her, men kan noen forklare meg prinsippene bak disse e-postlistene?
Slik det har fungert i hvert fall er at denne listen kun skal brukes til å faktisk diskutere oversettelser. De to andre (en for bokmål og en for nynorsk) som jeg også savner ble brukt til å få automatiske meldinger fra Translation Project sin robot – om nye oversettelser som var klare, og meldinger om oversettelser som ble sendt inn av oss.
Jeg brukte den til å holde meg oppdatert på når det kom oversettelser jeg hadde ansvar for, som burde fullføres.