* Håvard Korsvoll korsvoll@skulelinux.no [2004-12-11 20:57:36 +0100]:
letterbox format = brevsprekkformat
Snedig, jeg har alltid sett for meg adressevinduet på brev når jeg har sett "letterbox format". Brevsprekkformat er i alle fall ikke et ord jeg har hørt om før, og det sier meg null og nix...
Men jeg har ikke bedre forslag selv da.
Eivind