* Knut Yrvin knuty@skolelinux.no [020813 21:15]:
tirsdag 13 august 2002, 20:03, skrev Klaus Ade Johnstad: IT-sjefen i Akershus er svært opptatt av at man rapporterer alle de manglene man skulle oppdage med oversettelsene tilbake til oversetterene av OpenOffice. Det slår meg at vi burde hatt et enkelt registreringssystem for dette. Har noen ett forslag da f.eks. bugzilla er for komplisert.
Synes mantis (http://mantisbt.sourceforge.net/) er det registreringssystemet som har greiest brukergrensesnitt og som er greit å administrere. Noen sa at sikkerheten kanskje ikke var helt gjennomført, men det skaper vel neppe problem i dette tilfellet...
Eivind